January 12, 2010

Randomly random

Alustan siis sellega, et eile oli hull päev. Õppimise suhtes.Raamatukogus põhimõtteliselt hommikust õhtuni. Tegime tüdrukutega oma grupitöö ära ja täna esitlesime ja tulemus: A- . Uhked ja endaga rahul, eriti arvestades, et pooled olid mööda maailma laiali(k. a. mina) ja me tegime selle ikka päris viimasel minutil. Niiet läks vägaväga hästi. Peale esitlust läksime tähistama natuke, ühte restosse/pubisse siin lähedal ja rääkisime ja jõime ja sõime ja olime niisama endaga rahul. Oi kui kergendatud meil kõigil oli olla. Põdesime ikka päris palju, et kas jõuame õigel ajal, eriti siis kui esitlus hakkas a la 15 minuti pärast ja me kõik ühest koolimajast teise oma tööd esitama tormasime. Aga nüüd möödas ja hea olla. Siis teatas Gemma mulle, et üks töö, mis ma arvasin et on selleks reedeks, on hoopis järgmiseks, mis peale ma pidin laulma hakkama. Ma tõsiselt kohe üldse ei salli seda ainet ja sellega tegelemine on viimane asi, mida ma homme terve päeva teha viitsiks. Nüüd saan siis õnneks selle n-ö ära jagada ja aegamisi teha. Siiski pean ilmselt homme raamatukogus terve päeva jälle veetma, aga ei kurda, sest saan ka teiste ja väga huvitavate ainetega tegeleda (nerd moment:D). Aaa ja jalutasime siis Matinaga linnas, kui tulid jälle 2 naist vastu, et kas teil natuke aega, seekord siis raadiojaam:D Pidime lihtsalt ütlema, et I have a choice, et see mingi lõik siis nagu reklaamina vms mingite saadete ja asjade vahel. No ma ikka omas suures kergendusrõõmus, et esitlus läbi ja hea olla, ütlesin esimese hooga I have a voice, mispeale me kõik seal tänaval ikka täiest südamest naerma puhkesime ja üks neist reporteritest või asjadest rebis, et oi sul ongi täitsa hääl olemas:D. Kogusin siis end lõpuks ja sain ikka õige asja välja öeldud..Väga rändav jällegi.
Nüüd istun oma külmas toas juba, sest eile otsustas meie gaasiboiler otsad anda ja mitte töödata enam! JUST PERFECT! Ja nüüd ootame nagu taevaõnnistust selle landloardi kõnet, et kuna see parandaja tuleb. Ja kõigehaigem asi on tegelikult see, et mingi kuu või paar tagasi käis siin kontroll. Susie oli kodus ja ütles, et tüüp umbes vaatas ukse pealt seda boilerit ja ütles, et aa ei kõik on korras. Nagu näha siis ega ikka ei ole küll. Määd olen. Landloard kah leidis asja mille peal kokku hoida, no ausalt. Tellida siia mingi paadialune gaasiboilerit kontrollima. Armas. Okei sain nüüd oma külmast tingitud ranti ehk vingumise välja elatud. Eks mässin endale jälle miljon riiet ümber ja soojenen natuke. Baih ja kui kellegil on mõni soojapuhur üle, siis see oleks kõrgelt hinnatud hetkel siin! :D

2 comments:

Maria said...

nonäed, tänane päev otsustas väga edukaks lõppkokkuvõttes ;) soe tuba ka nüüdseks, mis veel tahta. aga jah, tubli oled mul mus :)

Anonymous said...

Takk fyrir ahugaverd blog