January 13, 2010

Madness indeed

Täna siis olin terve päeva kodus. Ei jõudnud ma kuskile raamatukokku. Tabas mind õhtul/öösel sada häda ja unevarud jäid eriti nadiks. Hommikul ka kaua ei maganud, üritasin õppida. No sain ikka midagi tehtud, aga not so much. Väljas on lumi. Päris palju lund kohe. Öösel ja täna päeval ka aind sadanud seda, aga selline lörtsine lumi. Niiet not very good. Kui eile oli selline kevadine märtsikuu ilm, siis täna on mingi unknown foreign weather:D Ja terve päeva üks teine asi ka vaevanud, aga seda ei hakka siin lahti lahkama arvestades, et ma ei oma mingit kontrolli, kes seda blogi loevad..aga ühesõnaga see teeb asja aind hullemaks. Tervise mõttes. Vot ja olengi selline hull hädakompott täna. Ütlesin ennem Mariale ka, et tahaks kuhugile vaiksesse kohta, kus ei ole nutva lapsega naabrit või muid segavaid asju. Tahaks lihtsalt magada. Vaikust ja mittemingeid segavaid faktoreid. Heaven. Homme jälle pikk päev. Hea päev, vast saan siis jälle normaalseks inimeseks( okei normaalseks ei saa vist kunagi, aga noh endiseks minaks siis) ja ei vingu nii palju. Miljon asja vaja veel teha tegelt ja aega kuidagi vähe. Aga kuna seda aega palju oleks. Anyway mis ma ikka siin kurdan, ju täna pole lihtsalt minu päev. Olen homseks loodetavasti jälle happyhead ja kõvasti parema unevaruga. Niiet take care ja Baih!

No comments: