January 16, 2010

Dreamy


Laupäev juba käes ja mul nüüd tervis heahea. Neljapäeval ma ei jõudnud kooli, noväga halb oli ikka olla. Sees keerles kõik nii ringi, et jube. Aga see selleks. Üritanud siis õppida nüüd ja päris edukalt. Ei jõua ära oodata, et juba kõik ära esitatud oleks ja saaks lõpuks välja minna. Hulluks võib minna siin kodus. Okei tegelt pole asi üldse nii hull, aga hea pidu kuluks ära küll. No täna hommikul ärkasin endalegi üllatuseks üsna vara ja pesin pesu, koristasin natuke ja käisime Mariaga poes ja siis pärast veel Kadi ja Maarjaga. Raha läks palju, aga noh. Sain endale kõrvaklapid -SUCCESS! Mu arvuti kõlarid on ikka alla igasugust arvestust ja hetkel ma aind nendega olengi pidanud filme ja muusikat ja kõike muud kuulama. Niiet olen väga rahul, made my day:D Kas pole mitte huvitav päev mul, päeva tipphetkeks klappide ost. Awesome. Igatahes õhtul vist tuleb Elise külla, täna meil siin mingi õppimislaagri taoline asi:D.. Aga no vahest peab. Eks järgmine nädal tuleb parem. Merka sõidab ka kohekohe külla 2 nädalaks, ei jõua ära oodata! Niiet hakkangi õppima, et selleks ajaks asjad kaelast ära saada. Aa ja veel nii palju et meil sulas kõik lumi ära ja praegu selline kerge uduvihm vahest, aga väga soe on võrreldes sellega mis Eestis oli. Kui ma ei eksi siis ilmateates ütles et plus 6 niiet all good:D Olgugi, et jaanuari kuu, on selline kevade eelne tunne. Või no vähemalt mul.. Mui buenooo. Vot aga niipalju siis seekord, baaih

No comments: