January 17, 2010

Beautiful day





Ärkasin siis hommikul umbes 10 ajal ja esimese asjana nägin, et päike on väljas ja taevas on täiesti sinine. Sooja ka päris mitu kraadi ja lund pole kuskil näha. Panin siis end valmis ja mõtlesin, et lähen kanali äärde jooksma. Mõeldud, tehtud. Algul arvasin, et hea kui 5 minutit vastu pean, sest minu treenituse tase on alla poole igasugust arvestust hetkel. Inglismaa on väga laisaks teinud, veel laisemaks kui enne, hah. Igatahes lõpuks jooksin kokku umbes 40 minutit, 5 minutit vast kõndisin ka sellest ajast. Koju jõudsin, olin muidugi väga läbi, sest otsustasin ka natuke trepijooksu teha(väga tark otsus, not). Käisin nüüd pesus, jõin mõnusa hommikukohvi ja kuulan muusikat ja loen. Nagu eelmisest postist näha, siis selge, mille kohta ma ennem lugesin..igatahes nüüd siis pean kooliasjadele jälle keskenduma, mida ma praegu üldse teha ei taha tegelikult. Ilm on nii heaa lihtsalt, tahaks aind väljas olla. Eks pärast lähen veel linna ja naudin seda päikest. Mõnusmõnus kevadine ilm on:) Eile sai siis koristatud ka, niiet võin rahul olla oma n-ö tublidusastmega:D Anyway, rohkem polegi midagi praegu. Pildid, mis lisan on mu aknast ja maja tagant ja eest tehtud, niiet saate natuke aimu milline see rajoon siin on ja kui ILUS ilm täna ikka on( ei saa üle ega ümber sellest)

No comments: