October 29, 2009

Hey, you! Get off my cloud!

Neljapäeva õhtu/öö ja mul seljataga pikkkkkkkkkkk( k until infinity:D) koolipäev. Magasin hommikul natu sisse ja siis tegin endalegi üllatuseks ülikiirelt kõik hommikused toimetused ja jooksin pooleldi kooli poole. Jõudsin isegi õigel ajal. Oli siis 10-12 teooria. Jooksin siis natu mööda kooli ringi, jooksin koju paari asja järele ja tagasi kooli praktikasse. Oli 5 tundi praktikat, pooletunnine paus, kus ma midagi osta ei saanud, kuna avastasin, et mul polnud sularaha kaasas. GREAT. Ja siis jällegi veel paar tundi praktikat. Nikki(me juhendaja) rääkis mulle, kuidas ta mu tööga ikka väga rahul, mis andis paraja motivatsioonilaengu, kuigi mul seda praegu rohkem kui küllalt. Aga heahea. Aa ja ühest saati kimbutas mind ka eriti rõve peavalu, mida võimendas iga suitsupahvakas, mis mind täna tabas. Neid tundus kuidagi eriti palju täna olevat. Suitsetajaid ja suitsu. Elasin üle, obviously:D Koju jõudes (9 ajal õhtul siis)võtsin peavalu rohtu kohe ja sõin natu ja poole tunni pärast oli juba mui bueno olla. Plaan oli esilagu kohe magama minna, aga siin ma jälle nüüd siis olen. Kaalun, kas vaadata mõnd filmi või siis minna ikkagi magama. Otsustusvõimetu nagu ma olen. Igatahes tahtsin mainida ära ühe hea filmi, mis mõni päev tagasi vaatasin. Elizabethtown. Ma seda tegelt varem ka paar korda näinud, aga üle pika aja oli hea jälle näha seda. Sisu on 9 ja näitlejad ning teostus ka minu arvates 9, niiet soovitan. Väga hea film on:) Aga seekord siis jälle kõik, head ööd!

No comments: