October 9, 2009

Ooh happy day

Ei teagi kust alustada niiet alustan sealt kust mäletan:D On siis esimene koolinädal edukalt üle elatud. Või no enam-vähem edukalt. Terve nädala on mind boogivoogitanud e. kimbutanud üks tore külmetus. Täna juba veits normaalsem, kuigi taskurätte kulub siiski sama palju nagu ameeriklastel burgereid. Aga see selleks. Algas siis nädal kooliga ja tööga. Kõigepealt kool- hmm, esmaspäeval oli siis 2 tundi e. hea kerge algus. Päris huvitav loeng oli ka niiet all good. Hommikul saabus mulle siis postiga NI number ja kohe samal õhtul sain juba tööle. Kuna ma aga olin poolsurnud oma haigusega, ei olnud see just kõige lihtsam öö. Ainus paus kulus vulkaanipurske taolisele nuuskamisele, poolele red bullile ja vetsupausile. Too õhtu oli siis mul 7 tunnine vahetus ja kuna oli rebaste ürituste viimane pidu siis oli rahvast ka eriti palju. Õnneks lendas tänu sellele aeg kiirelt ja väsimus tabas korralikult alles siis kui maha istusin peale vahetuse lõppu. Igatahes järgmine hommik siis ärkasin rõõmsalt kell 10 ja läksin kooli. Ütleme niiet väsimus, köha, nohu ja tore umbne pea oli üsna tore kooslus:D Aga elasin poolrõõmsalt päeva üle ja õhtul oleks peaaegu uuesti pidanud tööle minema. Kuna ma aga olin poolsurnud või siis isegi rohkem, jäin hoopis koju ravima end. Kolmapäev oli vaba(great success) ja see kulus mul koristamisele. Nimelt sai mu tuba valmis aga kuna toa põrand oli kaunilt värviplekke ja kõike muud manti täis, siis hakkasin seda küürima. Köögilapiga(see 5 korda 5 cm, millega nõusid pestakse:D) Läks nii poolteist kuni mitu tundi. Aa enne veel tegin suures tuhinas köögi korda, mis nägi välja nagu sealt oleks jällegi orkaan üle käinud. Miskipärast on selliseid hommikuid päris tihti, kui kööki nähes jookseb ainult üks mõte peast läbi: What the hell happened here? Igatahes edasi liikudes neljapäevani. Sünnipäev. Hommikul kell 5.35 tuli esimene sõnum Eestist. Aiäth Kristi! Armas hommikune äratus:D Magasin siis veel natuke ja kell 8 tuli Maria, kes on mul lihtsalt kõige armsam siin. Et sa teaks, siis see oli kõige armsam kingitus ja mulle meeldis see vägaväga!:) Liikusin siis edasi kooli(mainiks, et terveks ei olnud ma veel saanud) kus olid jälle päris huvitavad tunnid. Oli siis tunnine paus, mil sain jällegi Mariaga korraks kokku ja ei suutnud ära otsusta kas lähen õhtusesse praktikasse või mitte. See kestis mul siis 1-st 9-ni. Kuna lektor ütles mulle, et ära tule haigena siis ma otsustasin nii kõva 5ks minutiks,et ma ei lähe, aga siis (kaalud nagu ma olen:P)väike kannapööre ja seadsin sammud salongi poole. Ja väga hea, et ikkagi ümber otsustasin, sest seal oli veel kõige parem. Nautisin täiel rinnal ja veendusin et olen täiesti õige ala valinud:) Igatahes õhtul siis eskorditi mind koju, kus ootas mind üllatus. Nimelt eestlased Maarja, Kadi, Lauri, Madis,Irina, Tabalukk e. Johannes:D, Elise ja muidugi Maria ning meie majanaaber Susannah korraldasid väikese üllatuspeo. Ühendatud vägedega olid nad armsa laua teinud ja pean mainima, et ma ei oodanud kohe kindlasti midagi taolist. Midagi nii Head ja Armast! Igatahes see oli päeva parim osa ja ma jäin igati rahule. Aitäh:) Magama sain siis kell 5 hommikul ja äratus oli kell 8 hommikul, mispeale ma paaniliselt pesema jooksin ja ennast võimalikult kiirelt valmis üritasin panna, sest kell 9 hakkasid tunnid. Nojah kiiruses ma eriti osav polnud, sest kui eesti tüübid ukse taha jõudsid, et kooli minna, olin mina alles edukalt märja peaga ja mitte just väga valmis teele asuma. Andsin siis endast parima ja vist ikka 15 enne 9't asusime kooli poole teele. Maria lucky bastard sai meil mitu tundi veel magusat und nautida:D Igatahes koolis venisid tunnid kuidagi eriti aeglaselt, kuna esiteks loeng oli põhimõtteliselt 10 klassi tasemel arvutitund ja ma tegin aasta köhimismaratoni, mis muidugi tundide lõppedes sobilikult möödus. Ajastuses mulle vist võrdväärset ei leidu:D Käisin ka üle pika aja poodides ja soetasin paar hilbukest. Nüüd istume Mariaga mõlemad kodus ja teeme kohe kakaod. Üle pika aja üks õhtu, kus lihtsalt puhkame ja ei lase nagu oravad rattal ringi:P Igatahes see viimane nädal on tervenisti(vaatamata nii minu kui ka Maria haigusele) vägaväga hea olnud ja üldse me praegu kõigega rahul ja naudime täiel rinnal elu. Nii palju siis praegu, Baih!

1 comment: