November 2, 2009

halloween





On esmaspäeva lõuna-õhtu ja ma jõudsin natuke aega tagasi koju koolist ja raamatukogust. Rääkisin ühe tüdurkuga oma kursuselt esseest ja me mõlemad saime palju targemaks. Parandasime n-ö teineteise vigu:D Igatahes võtsin siis veel paar raamatut ja nüüd kui ära söön ja pool tunnikest puhkan, pean sellega jälle tegelema hakkama. Esseega see tähedab. Homseks vaja esitada ja ma põen juba vaikselt iga tähe pärast, et kas on õige paigutus ja font, rääkimata sisust:D Eks see ole esimese essee asi. Nii teistsugune on see, kui võrrelda nt kirjandi või mõne referaadiga mis keskkoolis tegema pidime. Kõige nõmedam ja raskem asi on inglise keeles kolmandas isikus kirjutamine. Aaah:D Aga no vaikselt juba ära harjunud ja saan hakkama. Eks näis, mis kokku välja tuleb mul sellest.
Kui kool kõrvale jätta ja õppimine, siis laupäeval oli üle pika aja jälle üks hea ja lõbus õhtu. Ei pidanud ei tööl olema ega õppima ja mis kõige parem- MA OLEN TERVE!:D Can I get an halleluujah! Igatahes oli siis Halloween ja meie tähistasime seda enda pool. Tulid siis jälle n-ö meie eestlased kokku plus meie majanaaber Susannah. Vist oli kokku meid 10. Igatahes olime siis terve õhtu ja ööpooliku meie pool. Mina üritasin vampiir olla. Aga no Maria ütles et ma flamenco tantsija ja purustas kõik mu lootused. Pisar. Okei nali naljaks:D Väga kirju oli see seltskond ja ega väga aru saanudki, kes oli kes. Hea õhtu oli ja vägagi vajalik n-ö puhkus/lõõgastus. Järgmine hommik magasime mõlemad Mariaga päris kaua ja terve see päev, mis oli siis eile, oli kuidagi veider. Ma sain teada midagi, mis kinnitas, et mõni inimene on ikka täpselt selline nagu ta esmapilgul tundub ja seda halvimas mõttes. Loodan, et edaspidi ei kohtu enam selliste inimestega ega pea ka nendega suhtlema. Mida kaugemal nad oma pessimismi ja kitsarinnalisusega on, seda parem ja tervislikum mulle . Natuke egoistlik, aga nii see paraku ju on.
Aga okei, asun siis nüüd õppima ja üritan võimalikult kiiresti essee valmis saada. Baih praegu! :)Show all

1 comment:

Vaido N said...

Huvitav halloweeni pilt:D