October 19, 2009





Olen siis jälle laisk olnud ja pole päris pikalt postitanud, aga nüüd siis võtsin käsile. On siinse aja järgi 12 öösel ja ma istun oma poolvigase köhaga üleval. Jah, endiselt kimbutab mind see veel. Terve olin nii kõva poolteist päeva ja eilne öö oli lihtsalt kohutav. Maria ütles mulle hommikul, et ajasin ta ka üles oma köhaga:P Käisin kokku 3-4 korda teed tegemas ingveri ja sidruniga et kurgule leevendust saada. See asi on hetkel mu parim sõber, aitab vähemalt natukenegi:P Hommikul mõtlesin, siis et lähen lõpuks perearsti juurde siin ja lase mingeid korralikumaid rohte kirjutada, sest tõesti see haige olemine juba viskab veits üle. Jalutasin siis suure ringiga sinna kliinikusse kohale, kus admin teatas, et ma 10 meetri võrra nende patsientite elamisrajoonist väljas. Mul oli vist väga määdexcited nägu peas, sest tädi ütles, et okei teeme siis seekord erandi. Täitsin siis mingid paberid ära ja aja sain suprise suprise- reedeks. Küsisin siis, et mis ma seni tegema peaks, mispeale soovitas mul apteekri jutule minna. Fine. Läksin siis Tesco apteeki, kus apteeker mulle mingisugust köhasiirupit soovitas. Eks näis kas aitab ka. Peale haiguse on kõik hästi. Käisime ükspäev kohaliku järve või asja ümber jalutamas, väga mõnus oli:) Okei, mõnede arust on see meri. Eks igal ühel oma nimi sellele:D Pildid, mis lisan ongi seal läheduses tehtud, ilus koht on. Koolis on loengud kõik väga head ja huvitavad. Neljapäevased pikad päevad on kusjuures mu lemmikud sest inimesed on lihtsalt nii ägedad. Ma olen vägaväga rahul sealse keskonnaga. Loengutest kõige n-ö igavam on teisipäevane kolmetunnine loeng, mis on põhimõtteliselt klienditeenindus vms. Igatahes seal on suhteliselt iseenesest mõistetavad teemad, aga kuna nii õppejõud, kui ka külalised räägivad oma kogemusi, mis annavad palju juurde, on ka see loeng päris hea :) Tööl on jällegi sama lugu. Inimesed on head, aga töögraafikutega hetkel pole just kõige paremad lood. Inimesed kes sellega põhiliselt tegelevad-üks on haige ja teine puhkab. Niiet sellega väheke segased lood, aga loodetavasti see paraneb varsti ja siis läheb natuke selgemaks. Praegu on niiet iga päev helista mitu korda, et kas oled tööl või ei. Infouputus:D Aga see selleks. Ei taha väga kurta. Ei oskagi väga hetkel muust rääkida. Peol pole viimasel ajal ka käinud, sest koguaeg väsimus peal ja ma haige ka olnud. Eks kui terve ja hea olla, siis jõuab. Ja praegu niisamagi hea :) Ahjaa Marju hülgab mu homme e. läheb Manchesteri tasuta reisile kooliga. Bastard:D Eks ma siis tegelen põhjalikult lugemise ja oma töödega, mis mul varsti esitada vaja koolis. Igatahes elu on hea ja ma olen õnnelik, isegi oma köhaga! :) Olge tublid, baih!

2 comments:

Lily said...

oiii katre mis mees seal pildil oli, päris hea ;)))) MISS YOU:)

Katre said...

Hästi Maiu! :Daga miss u 2:)