October 23, 2009

Getting there again


Nonii, reede siis käes. Eile ärkasin hommikul jällegi palavikuga ja otsustasin siis peale tunnist arutlemist, et ei lähe kooli. Ravisin end siis terve päeva ja täna juba poolhea olla. Köha ja nohu ikka veel, aga ma sellega ära harjunud juba. 3 nädalat saab homme:D(wohoo, mis imeline tähtpäev) Igatahes käisin siis täna koolis. Oli 2 tundi ja tuli välja et eile jäid tunnid kõik ära, sest meie õppejõud oli haige. Niiet ei jäänudki millestki ilma nagu ma eile pool päeva põdesin, et kuidas järgi teen kõik need tunnid. Igatahes nüüd olen kodus, teen teed ja goldrexi taolist asja ja siis vist väike uinak ning poole viie ajal saan arsti juurde. LÕPUKS. Ma seni kaua käin peale kuni ta need antibiotid mulle kirjutab sest tõesti mul sellest haiguse välja põdemisest juba villand. Ei põe ta end kuhugile ilma abijõuta:D A ja tööle lähen ka täna niiet üritan ikka võimalikult palju veel ravida, et homme jälle siruli poleks. Ootan tegelt tööd juba, inimesed ja keskond on hea ja Maria ka tööl ja äkki juhtub, et saame samasse baari täna. See oleks veel kõigeparem:) Eks näis. Igatahes praegu kõik, Baiih.
Jällegi EDIT: Käisin arstil ja sain rohud peale ja arst ütles et ma nädala kodus püsiks. Ma üritan seda 3 päeva teha. Seega täna tööle ei lähe ikkagi, millest kahju aga samas saan vähemalt ravida. Äkki siis järgmine nädal ei koosne mu postid ainult köhast ja nohust..Püsige terved!

2 comments:

S said...

umb nagu mingi hullem seagripp sul seal juba :/

Katre said...

:D vahepeal oli küll selline tunne, et ongi:D