March 20, 2010

Smiling with that invisible gun held to my head

Laupäeva lõuna/hilishommik ja päike piilub vaikselt pilvede vahelt. Ilm tundub hea ja soe, aga hetkel ma pean ainult õppimisega tegelema. Viimased päevad on kuidagi eriti kiirelt möödunud. Kolmapäev oli siis vaba, magasin päris kaua ja koristasin tuba korralikult, õppisin ja nothing special. Magama sain natuke enne nelja ja ärkasin kell 7. 9ks kooli ja õnneks saime 8 ajal ära õhtul. Seega 11 tundi koolis, ajee. Aga koju jõudes- uskumatu, polnudki väga laip. Noh vaatasime Mariaga siis õhtul veel Unistuste Printsessi, mis on eeee jah. Mul pole sõnu, täiesti absurdne saade, aga no vähemalt sai hea kõhutäie naerda. Siis vaatasime veel desperate'i draamat ja magama saime mõlemad päris hilja, as usual. Eile magasin poole päevani ja mul pole ausalt öeldes meeleski, misasja ma eile tegin. Hmm, ei tule jah. No õhtul või tähendab öösel vaatasin kahte filmi. Mõlemas oli siis peaosatäitjaks Robert Downey Jr. Üks lemmikuid on ta, for sure. Esimene oli siis Kiss kiss bang bang, mis oli väga hea ja pakkus ka mõnusas koguses huumorit. Teostus, näitlejad ja kogukompott oli väga hea. Teine film oli siis Sherlock Holmes, mida ma üle kuu aja tahtsin ja üritasin kinno minna vaatama, aga ei tulnud sellest midagi välja. No nüüd nägin lõpuks ära ja jäin jälle väga rahule. Ma pole küll eriline Sherlock Holmesi fänn, seega ei oska raamatutega võrrelda, aga filmina mõjus väga hästi. Natuke võibolla häiris graafika. Et mõnes kohas oli aru saada, et arvutiga tehtud. Aga see polnud mingi üliobvious ja ilmselt enamus seda ei märkaks. Aga noh, I'm weird like that. Üleüldiselt film, kus oli n-ö seiklust, head pointi, huumorit ja head näitlejatööd. Soovitan kindlasti.
Aga vot, polegi midagi teinud muud. Täna tuleb pikk õppimis ja ka tööpäev ja homme sama lugu ilmselt. .
Aga niipalju siis seekord, take care!

No comments: