March 1, 2010

One Two Oh My Goood

No esmaspäeva õhtu käes ja ma olen läbi nagu läti raha. Või isegi rohkem. Kuna näpud ei taha koostööd teha siis annan lühiülevaate. Oli rummi-siidri-kokane laupäev. Hea, käisime väljas ja tantsida sai päris palju. Magama saime jälle hilja, aga no see pole enam midagi uut. Pühapäeval vegeteerisime hommiku poole vist ja lõuna ajal sama lugu. Tescos käik oli suursaavutus. Asjade kokku muretsemiseks läks a la 15 minutit ja järjekorras 45. Tavaline, võiks juba meelde jätta, et pühapäev pole kohe kindlasti õige päev mil Tesco superstoori külastada:D No ja siis tulime koju, sõime natu ja hops uni peal. Magasin vist viiest poole üheksani. Maria ja Regina lasid nagu hiired ringi, mõtlesid et ma ärkan üles. Armas:D Aga no ei tulnud hommikuni seda unekest ja nii me vaatasimegi veel filmi. Kui ma vaid mäletaks mida...hmm..see noh..eee..no ei tule vist ikka. Igatahes magama saime ka kunagi ja hommikul magasin ISEGI päris kaua täna. Käisime linnas, hüppasin salongist läbi. Fingers crossed, saan sinna placemendi. Siis olin koolis kella kolmest. Mitu kohvi ja energiajook ja hea olla. Saime natu varem ära tegelt, vist pool üheksa. Aga koju jõudmisega läks ikka kuidagi kaua, jalad ei teinud koostööd:D Vot ja nüüd ma istun voodis ja ootan, et äkki tuleb uneke veidike, aga seda vist ei juhtu niiet lähen tüütan Mariat:D Homme tuleb suht lühike päev, saab jälle sauna ja muid mõnusid gymi nautima minna, ajee. Ja kolmapäev vaba(haahaaaaleeluuujah). Vot ja saigi sõrmedes jõud otsa, olge tublid ja Baih!
Aa sidenote to Krissu: serial killers are not the ppl to be obsessed with:D

No comments: