December 3, 2009

Make it last



Noniii, sain ka lõpuks mahti, et siia kirjutada:D Aga ega midagi väga juhtunud polegi, ainult koolis käinud ja tavalist siinset elu elanud, so to speak. Igatahes eile oli siis jälle pikk päev..nagu ka eelmine nädal. Salongis eelmine nädal olin üldse 10ni ja koju jõudsin vist enne 11, sest meil oli 15 klienti kella 5st alates ja meid oli aind 5 kohale ilmunud. Igatahes saime hakkame ja väga hull, aga samas väga hea päev/õhtu. Eile olin siis ka natuke rohkem kui 9ni, aga seda, kuna minu klient tuli hiljem. Mu juhendaja Nikki jälle kiitis mind ja ütles, et ma ikka loomulik sellel alal, mis motiveeris päris tublisti. Üldse kõik inimesed seal motiveerivad mind, iga kord. Kui kellelgi halb tuju või halb päev, siis teised alati toeks ja teevad selle kohe 90%(kui mitte 100) paremaks. Mitte muidugi, et mul eile halb päev oli, aga lihtsalt..hea on, kui su ümber on nii head inimesed. Ühesõnaga ma jälle üleni positiivsust täis ja tunne on sees heahea. Ma ei oska isegi seletada, et miks või mispärast ma nii õnnelik täpselt olen. Lihsalt vist ongi, et kogu ümbrus ja head inimesed. Nii koolis kui ka väljaspool, inimesed on ülihead ja see teebki vist endal ka kõik heaks, isegi kui on vahest raske. Ja samas tahaks veel enda heaolu jagada. Mariaga eelkõige:) Sest ma tahan, et tal oleks ka koguaeg samahea. Eile tegi ta mulle kõigearmsama üllatuse, kui ma oma pikalt päevalt koju jõudsin. Nimelt kinkis ta mulle väikese punase kivikese-südame. Minu talisman. Vot nii armas on ta. Aitäh veelkord, see oli lihtsalt üks kõigearmsam kingitus, mis tegi mu tuju veel omakorda heaks( või siis õigemini veel paremaks) :) Igatahes siin praegu kell poolseitse hommikul, varsti pean kooli minema juba. magama sain pool kolm, rääkisime Mariaga juttu vist kaheni ja siis ma veel rändasin oma mõtetes ka pool tundi ja vahtisin konkreetselt lakke:D Igatahes mul kõik hästi ja ootan juba Eestisse tulekut ka. Tahan näha juba kõiki ja kallistada, aga väga varsti. Natuke üle nädala. Aeg lendab vist tõesti. Aga okei, väga paljud "head" täis postitus sai, aga noooo juhtub:D Igatahes luban tihedamini postitada ka. Baih praegu!

No comments: