November 19, 2009

15 minutes of fame


Reading week siis poole peal, readingut me väga palju muidugi teinud pole:D Ma ainult e-bookse lugenud, aga no eks asi seegi. Homme plaan raamatukokku lõpuks minna ja kõik vajalik lugemisvara võtta ja üht esseed ka kirjutada. Igatahes teisipäeval ei teinud me põhimõtteliselt midagi. Vaatasime filmi, käisime korraks väljas ja olime niisama ühesõnaga. Eile aga tulid siis Elise, ta poiss ja natukeseks ka Maarja, meie poole. Olime, jõime natuke ja otsustasime et tavai välja. Üle vägaväga pika aja jällegi. Muusika oli väga hea niiet jalad andsid pärast ikka korralikult tunda:D Anyway magame saime vist 6, st mina sain magama 6. Mõni oli üldse meil vapralt 9ni uneotsingul:D Mina ärkasin siis veel kell 10 korraks, kui postiljon pakke järjest tõi. Eriti veider tüüp, niisama paitas mu kätt, kui pastakat tagasi võttis. Järgmine kord mina enam pakke vastu ei võtta, creepy:D Läksin siis peale seda uuesti natukeseks magama ja ärkasin uuesti natu enne ühte ja läksin hopshops linna. Maarja ja Kadiga. Marju muidugi oli väikesviisi talveunes veel sel ajal:D Igatahes käisime siis turul ja mujal ja teepeal juhtus väike veider-naljakas asi. Nimelt tuli üks naine meile ligi, et kas meil on natuke aega. Et ta Itv-st(üks telekanal siin) ja et ta uurib 16-27 aastaste noorte käest, et mis nende jaoks on tähtis ja mis ja kuidas nad muuta tahaks enda ümber, kui saaks. Ütles siis, et kas üks meist saaks intervjuu anda, noh võite arvata, kes siis selle intervjuu pidi lõpuks andma:D Maarja ja Kadi maruakavalalt hakkasid kohe seletema, et eiei meie inglise keel pole nii hea ja et Katre oskab kõigeparemini ja võtke tema. Tänks sõbrad!:D No läksin siis poolsegaduses sinna, kus kaameramees oma kaamerga mul vastu põske tahtis kohati tulla. Seletasin vist kokku mingi 5 minutit, reporter veel seletas ja tänas ja astusin jällegi poolsegaduses minema. Ääretult veider oli kuidagi:D Heas mõttes, vist. Igatahes rääkisin Mariale, et peame Maarja ja Kadi poole telekat minema tšekkima, et ma ka teada saaks mis ma rääkisin seal, sest praegu mul aju täiesti blank:D
Nüüd siis istume kodus ja varsti peaksid külalised tulema. Nimelt tähistame Kadi ja Maarja sünnipäeva täna. Meie kodu ongi the place to be! :D Aga okei, niiplaju siis jällegi. Baih!

No comments: