December 10, 2009

Midnight joy

Neljapäeva õhtu või siis õigemini öö, kell 20 minutit keskkööst möödas. Aga mis siis juhtunud. No eelmine laupäev käisime siis jälle väljas. Sai päris palju head ja paremat nautida, nagu isegi Krissu võib tunnistada:D Tegelikult, vaatamata mõnele üksikule asjale oli üks hea õhtu/öö ja sai jälle tantsida ja nautida lihtsalt.
Hmm mis veel. No käisin koolis ja tegin paar n-ö jõulutiiru linnas. Sain enda superbootsid lõpuks kätte, väga excited!:D ja all good, täpselt parajad. (olen nüüd enda üle uhke, sain 25 naelaga endale awesome bootsid) Igatahes ostsin meile Mariaga veel bussipiletid. Lahkume siis Birmist teisipäeva öösel kell 2 ja lennujaama peaks jõudma 6'ks ja check in avatakse 8.20 ehk siis 2 tundi passimist:D Oli üks buss, mis läks hiljem, aga kuna see jõudis marunapilt, ei hakka igaks juhuks riskima. Never know, mis juhtuda võib. Hispaanias lennukist maha jäämisest piisas küll:D Igatahes esmaspäeval siis mu kursuselt türukud pidasid plaani, et jõulujoogi ja söögi kuskil baaris teha, niiet üks hea õhtu enne ära sõitu. Armas. Aa ja nüüd võib siis lõpuks mainida ka, et ma leidsin uue töö. Seda küll juba mitu nädalat tagasi tegelikult. Käisin intervjuul ja sain läbi. Ühes uues restoranis mis kesklinnas avatakse. Homme on training ja laupäev esimene tööpäev seal. Niiet need kes mu siinse eluga kursis- jah hetkel on mul 2 tööd. Oleks 1, aga kuna meie vana manager on superbusy ja ei suvatse eriti mobiilist kui sellisest lugu pidada, siis on teda raske kätte saada. Eks lahendan selle varsti ka ära. Anyway ootan juba väga homset. Selle koha omanikud siis kaks kaksikust tüüpi plus üks nende sõber ja nagu ma aru sain, siis nad kõik teisest linnast tegelikult. See selleks, loodetavasti kõik läheb hästi ja see töö sobib mulle ja saan siin pikalt olla:) Fingers crossed!
Tööst kui sellisest rääkides, siis täna oli salongis ka jälle pikk päev. Oli küll õnneks ain 2 klienti, aga ikkagi lõpetasime 9 läbi. Ei kurda, olin jälle nagu rõõmupall, kui sealt ära tulin. Iga neljapäev on selline rahuolu ja hea tunne. Ei väsi kordamast, et leidsin ühe õige ala endale. Niiet jällegi saan öelda: Alll goood!
Niipalju siis praegu. Take care, Baih!

No comments: