December 17, 2009

Eeeeeeeeeesti

Nagu arvata võib, siis jõudsin õnnelikult kohale. Sõit oli vägaaaaaaaaaaa pikk. Kõigepikem oli lennujaamas ootamine. Kõige rahutum ja veidram osa oli bussisõit Birmist Londonisse. Eee selline tunne oli nagu laseks selle bussiga mööda ameerika mägesid:D Me Mariaga tõsiselt kahtlustasime juba, et tüüp ehk siis bussijuht tiirutab niisama ringiratast. No jõudsime siis lõpuks lennujaama kell 6 hommikul, kus passisime natuke üle 2 tunni. Check in avati alles 8.20. Ma vaatasin Maski ja valutasin kõvast põrandast peput ja Maria üritas kohvri peal mugavat asendit leida, et väike uinak teha:D No saime siis lõpuks check inist läbi ja läksime turvakontrollist ka läbi, kus ma pidin saapad jalast võtma. Päris armas oli sokkide väel sealt turvacheckist läbi minna. Very random. Anyway jõudsime siis sinna ooteruumi või asja, kus teatati et lend jääb 40 minutit hiljaks. Toretore. Ootasime siis ja saime lõpuks lennuki peale. Ee easyjetil on vist kõigeeeväiksmad istmevahed. Not good for tall people:D Ma siis vähkresin seal ja üritasin mugavat poosi leida ja magasin terve lennu ja ärkasin toredate liigeste valudega:D Ma ei oskaks parima tahtmise juures ka kirjeldada, mis veidras poosis ma seal siis lõpuks magasin. Noh jõudsime siis Eesti, kus me hangusime kohvrite võtmisega natuke ja olime viimased, kes sealt lahkusid ja hopshops kontroll. Et kas meil mingeid asju deklareerida kotis. 2 tüüpi, mõlemad mingid eriti tõsiste ja kurjade nägudega. Ma pooleldi naersin ja läksime siis sinna kontrolli nagu viimased kurjategijad:D Ja ooh happy day, pääsesime seekord puhtalt ja kokaiin jäi ka alles..Okei nali naljaks, saime siis lõpuks sinna ooteruumi või asja ja jooksin kohe suure kalliga emme poole. Aa ja vahemärkusena, suutsin oma kooliraamatu lennukisse jätta! Osav nagu ma olen. Igatahes, hakkasime siis empsi, Maria ja Kaarliga Võru poole sõitma. Jälle tundus kuidagi väga pikk sõit aga kohale me ikka jõudsime. Emme oli kõike head paremat süüa teinud ja ma veeresin rahus piparkooke ja muud täis kõhuga magama:D Ja oiiiiiiiiiii kui magus uni oli. Kõigemagusam vist üle väga pika aja. Ärkasin järgmine päev alles mingi 12-1 ajal, vaatasin a-teami ja jäin jälle magama:D Nelja ajal pooleldi ehmatasin üles, käisin kiirelt pesus ja hopshops üritasin asju kokku panna. Olin siis natuke palju ajahädas bussi peale jõudmisega ja emps pakkus, et viib meid ise Tartusse. Mõeldud tehtud ja saime soojas autos õnnelikult kohale. Maria ja Kaarel lendasid Iglut üle vaatama ja mina Krissu poole teda ja Merkat pooleks kallistama:D Nad olid muidugi lahkelt mulle tervitustekiila ka hoidnud, very nice:D Olime ja jõime siis jällegi ja naersime ja olime muidu ägedad. Lõpuks liikusime edasi Püssi, kus jällegi olime rõõmsalt ja joogiselt lõbusad. Maria sai baarmenilt jääguubikuga vastu rinda( viimase arust tahtis see vist kompliment olla:D), mis peale supersista Maarja korra majja lõi ja baarmen saba jalge vahel shampuse valurahaks tõi. Liikusime püssist edasi Tallinnapallinna klubisse, kus tantsisime ja tantsisime ja siis lõpuks kahekesi Krissuga jällegi tantsisime:D Koju jõudsime vist 4 ajal ja magama saime 5 ajal. Krissul oli hommikul muidugi 9 äratus, et kooli eksamile minna ja esitlus kaunilt ette kanda. Vaevaliselt ja moondunud häälega püsti ta sai ja lõuna ajal ehk siis 1 ajal tuli romantilise lõunasöögiga kahele (loe: õunamahl ja saiakesed:D) tagasi mispeale ma ka oma talveunest lõpuks ärkasin. Olime siis niisama happyheadid ja 4 ajal tulin bussiga Võrru. Siinkohal tänaks aasta parimat bussijuhti, kes ei tunnistanud sellist asja nagu kütte sisse lülitamine. Lõdisesin siis seal istmel poolteist tundi ja toppisin 2 kampsunit selga, mis soojenemisele väga kaasa ei aidanud. Võrru jõudes plõgistasin hambaid veel kõva 2 tundi, lihtsalt niiniii külm oli. Noh käisin siis kodus pesus ja tegin väikese turbosäti ja läksime empsiga teatrisse. Näärimingiblabla oli nimi:D Päris äge etendus oli. Sealt siis suundusime veel õhtusöögile, mis oli niiii bueno. Muidugi pärast jälle oli väike veeremine koju, aga all good:D Nüüd istungi netis ja lõdisen jälle, sest mu toal on vist hetkel külmkapiks muundumise protsess käsil. Eks mässin nüüd end 2 teki sisse ja üritan magama jääda. Telefon hääletuks ja magan nii kaua kuniks und jätkub või, kui emps lõunale tuleb. Whichever comes first:D Igatahes vot, olen nüüd Eesti õnnelikult and I love it! :) Niipalju siis seekord, Baiih!

No comments: