November 8, 2009

No matter what


Jällegi on pühapäev juba käes ja päris palju aega möödas. Vahepeal siis koolis ja tööl käinud. Oli ka Kadi sünnipäev, mida me natuke meie pool tähistasime. See oli neljapäeval, kui mul oli jälle see 9ne päev. See nädal oli ka esimene klient ja kuna tema, Nikki(mu õpetaja) ja mina jäime kõik rahule, läks väga hästi:) Ootan vist nädala sees seda päeva just kõige enam, olgugi, et pikk, saan ma tegeleda sellega mis mulle niinii meeldib. Võib öelda, et olen õnnelik:)
Eile jõudsin töölt siis juba pool kolm koju, Mariaga samal ajal. Rääkisime veel poolteist tundi köögis ja praadisime mune:D Tavalised nagu me oleme. Nüüd kell siin pool kaks, ärkasin alles pool tundi tagasi, sest eile jäi mu unevaru väga niruks. Nimelt ärkasin 10 läbi. Laupäeval, ja peale 5ni hommikul kestnud tööpäeva. Miks? Sest ma arvasin, et kell on 4 päeval. Eino muidugi..ja nii ma siis rõõmsalt lasin oma vähese unega ringi koos Maria ja Elisega. Käisime linnas ja soetasime paar asjakest. Täielik hullumaja oli, lihtsalt niii paksult rahvast. Ja siis läks igal pool 1 kuni mitu aastat aega, eriti Primarkis, kust ma endale töö jaoks uue kingad pidin ostma. Appi seal oli vist kõigest miljon inimest poodi surutud ja kõige veidram oli see, kui ülbed noored emad olid. Lihtsalt tulid sinu suunas nagu viimased rallisõitjad, enda mure kas jõudsid siis eest või mitte.
Aga vot nii palju siis jällegi seekord, talk to you soon. Baih:)

1 comment:

Maria said...

naiss piktsuur muusja ! lavju