June 12, 2010

Styling for photography

Aega läks aga asja sai-öeldakse vist nii. Igatahes viskan lõpuks
need pildid ülesse, mida 3 vaprale modellile lubanud olen:D Hetkel neid päris vähe, aga eks üritan lähiajal ka ülejäänud ära töödelda ja siia panna. Tegelikult sai pilte, mis mulle isiklikult meeldis päris palju aga kuna nagu alati-jätsin ka selle assigmenti viimasel minutile, siis pole praegu rohkem pakkuda( vabandused vabandused i know) but that's me. Igatahes neile, kes kunagi miljon aastat tagasi mu blogist selle aine kohta lugesid ja nüüd värksendust vajavad või need, kellel pole õrna aimugi millest jutt, siis pildid pärinevad ühest minu ainest siin koolis. Nimelt tegu styling for
photography, kus pidime kujundama soengu, riietuse, võttekoha, meigi jne ja kõigele lisaks ise pildi tegema. Iga fotoshoodi jaoks oli erinev koht, kaks neist toimusid sisemistes ruumides ja kaks väliruumides. Tegelikult
pidi olema iga nädal üks fotoshoot, et korralikult ette valmistuda,
aga kuna ma käisin Eestis, siis tegin ühel nädalal ühe ja teisel nädalal ülejäänud kolm. Ütleme nii, et oli ülikiiire ja ikka jooksin kontreetselt nagu orav ratta peal. Esimese fotoshooti teemaks oli fantaasia( kuhu alla käisid siis haldjad, lillelapsed jms ) Kuna selleks oli aega, siis võin öelda et jäin päris rahule sellega ise. Teiseks teemaks oli gooti stiil, millele pidime siis ise oma n-ö twisti andma. Mina valisin gooti barbie,
kus üritasin kujutada elus barbiena modelli Maiget ja tema käes oli ka n-ö effekti saavutamiseks barbie pea nööri otsas. Take that Barbie, not so tough anymore are you? :D Anyway nali naljaks. Soeng ei tulnud ligilähedanegi sellele, msi tahtsin, kuna lihtsalt aega jäi liiga väheks ja kõik juba paanitsesid et vaja võttele minna.
Nojah, piltidega jäin rahule ja Maige oli ka väga hea modell ja oli nõus kõike tegema mis loll Katre palus :D
Kolmas ja neljas fotoshoot toimusid siseruumides, esimese teemaks film-minul James Bond




















( sellest ka teise pildi kujutlus nagu filmi alguses, kus naisfiguurid ära fadivad) ja teiseks kultuuriteema ehk minul Hawaii.
Selle viimasega jäin ma ise ilmselt kõigevähem rahule, sest aega oli napilt ja ma olin väsinud ja ei kukkunud see asi nii välja nagu ma tahtsin.
Ühesõnaga ajan oma amatöörilike oskuste kaela selle :D Modellidele Maigele, Janale ja Kätlinile ütleks siinkohal suured tänud koostöö eest ja et teil oli kananatust nii kaua oodatada( näete, sain ikka lõpuks hakkama selle postiga :D) ja loodetavasti järgmine aasta jälle hah. Juba paremate
oskustega. Üritan lähiajal kunagi teised pildid ka panna ja üeüldse tahaks põhjalikumalt veel sellega tegeleda, s.t. teha veel fotoshoote ja rohkem aega võtta, et saaks rohkem vaeva näha ja paremaid lõpptulemusi saavutada. Agaaa pean siiski ütlema et
kokkuvõttes jäin kõigi fotoshootidega siiski rahule, eriti kui arvestada ajanappust. Vot niipalju siis praegu, kuna hetkel ülikiire tänu tööle, siis üritan lähiajal kirjutada, mis mul siin toimunud ka on. Aga praegu saan vaid ühe postiga hakkama. Kell juba 2 ka ja ma jõudsin poolteist tundi tagasi alles töölt, niiet päris korralikult väsinud. Anyway olge tublid ja peatse postini!

No comments: