June 26, 2010

Ooh happy day

Happy day saabus minu väikesesse hüljatud maailma kolmapäeval, kui Krissule Liverpooli vastu läksin. Olin eelmine õhtu poole kaheni tööl ja kui 2st koju jõudsin, siis hakkasin koristama ja rääkisin veel Krissuga msnis. Kui tema Riia poole sõitma hakkas, asusin mina bussipeatuse poole teele, et Liverpooli sõita. Muidugi ega siis peatust kohe pole mõtet üles leida. Selleks kulus ikka toredad 5 korda peatusest mööda käimist. Nimelt läksin megabusiga, mille peatus on minu jaoks väga märkamatu. Lootusetuselt segaduses, küsisin siis ühelt tsikilt et ega ta ei tea ja no
halleluujah, teine ütles et sa oledki selles peatuses, mis peale ma üritasin sellist" aa ei ma teadsin seda, aga niisama kontrollin " nägu teha ( fail of course :D) Anyway see selleks, kell 6 hommikul läks buss ja 8st jõudsin Liverpooli ja mõtlesin, et mis nüüd, kuna Krissu lennuk pidi alles pool üks jõudma. Awesome :D No liikusin siis enda arust kuskil äärelinnas ringi ja astusin mingisse putkasse sisse kus küsisin,et kus kesklinn ka asuda võiks, mispeale tüüp muigas ja teatas mulle, et ma asungi kesklinnas. Mul oli järjekordne võimalus teha eimateadsinseda nägu. And again..fail. Igatahes mõtlesin siis, et lähen proovin lennujaama üles leida. See osutus aga liiga kergeks ja enne 9t olin seal. Mõtlesin, et noja eks võtan siis kohvi ja ostan paar ajakirja. Jõudsin kõik artiklid läbi loetud ja suures koguses kohvi ära tarbida, kui otsustasin kella vaadata. 10.30 :D Nice, kõigest 2 tundi veel. Passisin siis 5 minutit ja otsustasin, et tavai lähen sõidan bussiga ringi ja nii leidsingi mingi eriti suure Tesco, kust ostsin uue ajakirja ja natuke süüa ja oligi kell nii palju, et oli vaja tagasi lennujaama liikuda. Lennuk maandus peaaegu õigeaegselt, isegi vist varem veits ja Krissut ootasin pool tundi. Iga ukse avamine ootusärevust täis ja siis ta tuli oma suure pooltühja kohvriga :D Oh the sweet reunion. Ma pole tükk aega vist nii õnnelik ja väsinud ühel samal hetkel olnud, but not sleeping was so worth it hah. No võtsime siis lennujaama ees istet ja rääkisime natuke ja asusime selle minu leitud suure Tesco poole teele ja võtsime oma Jaanipäevaks natuke girllimaterjali. Krissu tõi hapukoort ka niiet plaan oli ükskõik mis salati teha, kuhu saaks ohtralt and i mean OHTRALT hapukoort sisse toppida :D Peale seda liikusime parki, mis ka teepeal silma oli jäänud ja võtsime istet maas ja jõime natuke siidrit Nii hea soe oli, et mõtlesime et pikutaks niisama, aga no kuna mõlemal meil oli 0 tundi und seljataga siis arvata oli, et esimene asi mis juhtus kui pikali viskasime, oli mõnus unelaine. Kuni selle hetkeni of course, kui üks tüüp meid üles ajas oma hey'dega ja ütles et me nägime välja nagu me oleks mõlemad ära minestanud, aga thank god you're okay vms:D Ma oma unesegaduses seletasin et ei jah me lihtsalt väsinud ja tüüp jooksis edasi. Fail? Yes. Embaressed? Even a bigger yes :D. Aga noh, tõusime siis püsti oma mästervooditest, milleks oli meil me jakid, kilekotid ja käekotid. Tolleks ajaks oli aga kell päris palju ja liikusimegi linna, kus võtsime veel ühes baaris redbulli, et jällegi natuke rohkem ellu äragata ja hangusime natuke linnas ja saimegi juba bussi peale. Bussipeatuses oli meil as usual, väga rändav ootamine. Meil peaks tõsiselt oma erashow olema, kus oma rändavad mõtted ja kommentaarid saaks kõik välja elada..või siis peaks nad kõik purki panema ja maha ärima. Ka mõte eksole :D Igatahes kui me lõpuks öösel Birmi jõudsime, siis rändasime koju ja olime mõlemad natuke palju laibad niiet Jaanist kui sellisest ei tulnud midagi välja. Aa Merit ja Mariliis käisid meil külas, kellega mitu tundi juttu ajasime, aga vist 3st pidin tõdema, et kui ma järgmine päev tööl natuke eluski tahan olla, pean ära magama minema ja nii läkski. Järgmine päev ärkasime vara ja käisime Krissuga linnas. Õhtul ma teatasin managerile ikkagi, et ma ei jõua tööle aga no hell, ma olin ikka laip ka. Pealegi eelmine nädal oli täiesti hullumaja, iga päev tööl ja vahepeal oli vahetuste vahe mingi 5 tundi, mille jooksul sain 2 tundi und. Kokku tuli mingi üle 50 tunni. Igatahes moving on. Tegime siis Krissuga oma n-ö Jaani ja vaatasime Tarantino üht klassikat ja peale seda Remember Me'd.
Aa ja too õhtu kolis ka uus üürnik nimega Daniel. Teien on nimelt Hispaanlane ja kohati väga rändav, which is good I guess :D Tüüp küsis mult netiparooli ja kui ma ütlesin et see on pepupepu ( yes pepupepu, don't ask:D) siis peale 10t korda ma andsin alla ja kirjutasin talle selle üles, viimane kleepis selle endale seinapeal. Niiet nüüd on tal seinapeal lipik kirjaga pepupepu. Rändav.
Aga edasi liikudes siis eile käisime jällegi Krissuga linnas, õhtul käisin tööl ja eriti mõnus oli, tüübid, eesotas supervisor ajasid nii segast juttu ja ma pole tükk aega nii palju naernud vist tööjuures. Supervisor tahtis vist mind jälle täis joota( jah, jälle:D), sest ta muudkui ütles et aa võta veini ja võta siidrit aga ma tol hetkel piirdusin siiski oma veiniklaasiga( peamiselt kuna ma valisin väga halva rose veini ja üldsegi rose pole väga minu teema ja siis ma lihtsalt ei suutnud seda kiiremini juua, tee mis tahad :D) Noh ja peale väga armsaid hüvastijätte tööl, asusin kodu poole teele ja helistasin veel Krissule, et tavai lähme välja. Jõudsin koju, tegime paar head koksi ja käisime siis natuke väljas. Natuke seepärast et ma jõudsin alles 1 ajal töölt ja siin pannakse ju enamus kohti juba 3st kinni. Kui klubisse jõudsime, siis mõtlesime, et tavai tekiilat. Aga tavai, võtame 2 shotti mõlemad. Kui tüüp kaarti nägi, ütles et sorri meil 10 naela miinimum. Noja, egas midagi, 3 shotti tekiilat siis per face:D Tüübid me ümber vaatasid konkreetselt sellise näoga, et for real? What can we say, we like our tequila :D Okei Krissule peale teist enam nii väga ei meeldinud :D Aga mina veendusin lõplikult, et see ikka nii minu jook plus hommikul ehk praegu on ka täitsa hea olla, success! Ja veel üks sidenote. Mida teevad näljased tüdrukud peale pidu, kui nad koju jõuavad? Ei midagi lihtsamat, kui salatit :D Imestan ausalt-öeldes, et mul kõik sõrmed veel alles on. Hommikul maitses see salat erinevalt eilsele ööle kuidagi ee pipraselt? :D
Igatahes me nüüd lähme linna, et poodides veel käia, piletid lõpuks välja printida ja natuke Birmis veel jalutada. Homme asumegi teele Hispaaniasse 3 nädalaks. 4 linna plaanis ja loodetavasti läheb kõik hästi ja jõuame ka neisse kõiki. Excited? Korda miljon biljon, we're going to Spain no Holaaa! :D Igatahes järgmine post tuleb kunagi tulevikus? Maybe in Spain, maybe kui me tagasi oleme või võibolla üldse Eestis. Eks ta tulemata ei jää. Olen vähemalt jälle märku andnud, et ma siin elutsen ikka veel:D Peatse postini !

1 comment:

Anonymous said...

Oh teid mu segaseid:d teil ikka konkreetselt segased ajad seal:D Ja paluks ikka hispaaniast ka paar postitust, nii ei saa, et peale hispaaniat, siis kõik asjad meelest läinud:D aga igastahes ilusat spaini teile musud ja tooge mulle mõni lõbus turkey guy ka sealt:D olen maiu:D maiviitsi oma kontosse sisse logida:D