June 22, 2011

3rd time around


Niisiis jäi viimane post selle juurde, et ees oli ootamas mind väike puhkus Barcelonas koos mu kahe kalli amigaga. Ja siis tabas muidugi mu blogi liivatorm ja sinna see jutt ja postid kadusid ( my way of saying, I've been lazy).Igatahes Barcelona reis algas siis sellega, et läksin Krissule Lutoni lennujaama vastu. Tulin bussipealt maha ja üks kubujuss mantlis oli mind seal ees ootamas. Väike jutt koos kopsumürgiga tehtud, seadsime sammud sisse, võtsime väikese eine ja asusime lennuki peale. Enne seda paanitsesin ma bussis, sest nimelt unustasin Krissule pagasi osta enne minekut, sest ryanair ju meil nii odav, et võib vabalt lennujaamas selle osta. Success, money well spent.
Igatahes jõudsime Barcasse õhtul kunagi, kus Merka ja Marju meid ootasid, asusime nende
poole, aga muidugi mitte ilma sekeldusteta. Nimelt on Barcelona üks tore koht, kus päevas mitusada rahakotti või
käekotti ära varastatakse. Läksime siis metroo peale ja mingi tüüp mu kõrval sujuvalt passib, käsi mu kotis. Ma haarasin tüübilt käest kinni, et mida kuradit sa teed. Tüüp astus koos teiste tüüpidega kohe metroolt maha, uksed kinni ja ma suures paanikas asusin kohe kontrollima, et kas mul kõik alles. Vedas natuke palju, sest mul oli sularaha ümbrikus,
rahakott ja 500 naelane telefon kõik ühes käekotis..Aga kuna mu käekott võrdub alati musta auguna siis ei läinud meistervargal õnneks ja ei saanud ta midagi. Kapoow! Krissu siis uuris oma kotti ka ja hops rahakott läinud. ÕNNEKS vedas ja tal polnud sularaha ning id kaardi oli ta ka teise taskusse pannud, niiet ainuke kadu oli rahakott ise ja metrookaart. R.I.P. punanerahakotike, you will be missed!
Peale seda "toredat" seika käisime poes ja muidugi hopshops tuli avada kaua igatsetud sõber Sangria! Ning peole! Nimelt Merka ja Marju olid Hispaanias oma erasmuse aja jooksul ikka korraliku treeningu teinud pidude suhtes. Mina pidasin vastu vist kokku 4 pidu kokkuvõttes ja Krissu peo võrra rohkem :D Need kaks locat olid lihtsalt liiga treenitud meie jaoks!
Peale ohtra Sangria koguse külastasime nähtud ja mittenähtuid kohti, nende ülikooli ja kõike muud head ja ilusat. Ilm oli enamasti päikeseline, aga mitte piisavalt soe, et ujumas käia või rannapäeva teha. Mis seal ikka, there's always summer.
Päevad möödusid kiirelt, vahepeal oli Merksi sünnipäev, hispaania draama, eesti draama, mustad lõbusad aafrikapoisid:D, morod, jalutuskäigud, sangria ohtras koguses tarbimine ja muu chill.
Aga enne kui pilgutada jõudsime, oligi aeg juba mul tagasi Birmi lennata ja Krissul Tallinna. Kuna meie lennud läksid väga erinevatel aegadel, läksin mina varasema bussiga. Ja muidugi juhtus ka seekord Baracas nii, et see buss mis pidi tulema, ei tulnud. Great. 3s kord lennust maha jääda oleks ju lihtsalt nii mina. Vaatasin siis peatuses ringi ja minu õnneks polnud ma ainuke, kes selle bussi peale oli lootnud, niiet võtsingi teiste reisilistega kampa ja takso (JÄLLE) lennujaama. Seekord läks aga hästi ja jõudsin ilusti lennu peale. Lennujaamas tegin veel kavala lükke ja ostsin tühja tax free poe kilekoti, kuhu oma käekoti sisse pressisisn, et ei peaks lisaraha maksma. Läks see kilekott ilusti läbi ja money well saved!
Birmis ootas mind Ally roosi ja eesti lipukesega ja kodus parim hiinatoit koos veiniga. Mõnus ja hea üleminek Hispaanialt Birminghamile :)
Fin..( for now )

No comments: