March 6, 2011

..and the bright ideas just keep on coming

No hola. Olen jällegi blogi unarusse jätnud, aga ega kuna midagi väga erilist pole juhtunud siis pole nagu millestki väga kirjutada ka olnud. Igatahes viimased kuud siis möödunud koolis käies ja viimastel nädalatel on sinna otsa lisandunud ka töö. Hetkel on natuke raske, kuna mul koolis ulmepalju teha ja see natuke raskendatud töö kõrvalt, aga kui elab selle nädala üle, peaks kõik väga bueno olema. Tööd sain siis ühes ilusas kreeka restoranis kesklinnas, kus enamasti nädalavahetustel tööl olen ja vahest lisaks ka nädala sees ( oleneb siis kuidas kooliga lood). Töökaaslased ja ülemused on kõik väga chillid ja vahemereäärsetest riikidest pärit, niiet ikka korralik kreeka-hispaania-itaalia-türgi keelne sõnavahetus käib pidevalt ja üldse selline vali õhkkond on..aga mulle meeldib, igav pole küll kunagi :D
Ahjaa pean kirjutama, kui hästi minul une graafiku korda saatmine läheb viimasel ajal ( siit ka pealkiri) Nimelt mõtlesin täna kella 5-6 ajal, et teeks väikese uinaku..Ja muidugi kujunes sellest 6 tunnine uni ja nüüd ma istun siin, kell vaikselt pool kaksteist saamas ja mul uni läinud. Eks loen raamatut, mis juba kaua riiulil istunud..Aa ja uimasena suutsin enda käe ka vastu mikrolaine ahju lüüa nii, et see, kus randme juures veenid lähevad ( vähemalt mul on seal veenid :D) seal paikneb nüüd üks ilus ja kaunis verevalum. Random enesevigastuse skill? I def has one. Ilmselgelt ütleb keha ja mõistus, et vaja ära päikese alla, aga õnneks pole kaua jäänud :) Nädalake Hispaaniat on täpselt, mida arst kirjutas ( või vähemalt ta kindlasti teeks seda, kui ma hädaldama läheks :D)
Aga sellise lühikese sissekande ja random lõiguga ma siis täna lõpetan, peatse postini !

1 comment:

Helena said...

Aitäh sulle, et oma tegemistega ikka kursis hoiad. Püüan sinust nii palju lugeda kui võimalik :) Sinu humoorikas kirjaviis teeb alati meele rõõmsaks ja peamised tänud ongi selle eest ;)