February 4, 2010

Lodi Dodi Holiday

Neljapäev ja juba ongi varsti vahaeg poole peal. Armas. Käisime eile bowlingut mängimas ja linnas tiirutamas. Päris lõbus oli. Isegi bowling:D Ma muidugi raamatukokku ei jõudnud, aga paar asja sain ikka aetud. Ja õhtul vaatasime filme ühtede eestlaste pool, kelle korter asub väga huvitavas kohas peaks mainima. Outside is surrounded my guys who want to go all inglorious basterd on you:D Aga tegelt ei, päris chill. Korter asub neil baari kohal. Tegime pannkooke, kõht tahtis lõhkeda aga väga hea oli siiski. Ja õhtul kui koju jalutasime sealt Maarja ja Kadiga, siis ma olin täiesti clueless kus me asume. Õnneks nemad teadsid ja saatsid mu isegi koju( peale pooletunnist seletamist, kuidas mind teepeal ära tapetakse ja ma kohe kuidagi ei leia üksi koduteed üles :D). Igatahes vajusin siis kodus kohe voodisse. Ärkasin hommikul Krissu sõnumi peale, mis oli omamoodi veider, sest 'nägin teda unes ka just ja unenägu nagu oleks jätkunud vms, I haz Nastja powers. Igatahes nüüd siis varsti saabuvad Maarja ja Kadi mu mästerkodusalongi haakriste endale otsaette saama. Või juukselõikust saama, whichever comes first. Aga okei, ei oska rohkem midagi kirjutada. Mida ei ole, seda ei ole(või tule, nagu Maarja ütles) So baih for now.

2 comments:

Anonymous said...

Ajaloolise tõe huvides peaks mainima, et mu tsitaat oli natuke pikem ja segasem. Ja mu haakrist näeb jätkuvalt kena välja :D
M.

Katre said...

Arvestades mu kolmesekundilist mälu on hea, et mul mingi osagi sellest tsitaadist meelde jäi ja põhimõtte säilus niiet all good :D