February 1, 2010

Can I kick it?

On teisipäeva hommik, kell on täpselt 7.40 ja ma istun meie köögis, sest uni otsustas mind nii 5 ajal hüljata. Passisin toredad poolteist tundi voodis ja proovisin küll ühtepidi ja teistpidi enda seda õiget magamispoosi leida, aga noh no luck. Andsin siis lõpuks alla, võtsin läpaka, raamatu kaenlasse ja tulin alla kööki. Viimasel ajal mul jälle see uni austab mind oma kohalolekuga nii, kuidas jumal juhatab. Igatahes lugesin nüüd natuke ja mõtlesin, et kirjutaks vahelduseks blogi.
Mis siis teinud. Hmm laupäeval käisime väljas ja oli päris hea õhtu. Avastasime ühe Eesti tüdruku Liisuga baaris, kus peale klubi käinud, et oi seal 3 korrus ka, kus hea muusika ja kus n-ö põhipidu toimub. Noh, parem hilja kui mitte kunagi I guess:D Koju jõudsin äkki 5 ajal? Magama saime ee hilja kuni väga hilja.. Pühapäeval käisime jalutamas kanali ääres ja lihtsalt ülihea ilm oli. Päike säras silma nii tugevalt, et silm ei tahtnud kuidagi lahti püsida. Mõnusmõnusmõnus. Aga üldiselt oli selline laisk päev, poes käisime ja tulime koju, vaatasime filme ja jõime Merkaga veinijäänuseid. Õhtul oli aga noo nii väsinud olla, et midagi ei jõudnud teha, vajusin mugavalt voodisse ja väga hea uni oli( vahelduseks). Eile käisime veel tiiru linnas, et Merks saaks endale Eesti paar asja soetada. Põhiliselt tuli sealt hullem magusalaadung:D Anyway õhtul vaatasime jälle filme ja ajasime juttu. Magama jäin ma vist 1 läbi, niiet loogiliselt võttes peaks ma praegu rahulikult ja sügavalt oma magusat unekest nautima, aga eii. Nojah, armas. Aga filmidest muidu, et The prestige on ikka kuradi hea film. Soovitan seda soojalt vaadata, peaks kõigile meeldima. Can't go wrong when Bale's acting, haha. Ja inglorious bastards, oii. Ma polnud seda siiani jõudnud vaadata, aga no sain ka lõpuks mahti. Jällegi väga hea, vaadake!
Tegin endale kaheks järgmiseks nädalaks n-ö plaani ka. Hetkel küll rohkem kolmapäevaks, aga kolmapäevast areneb kõik edasi. Plaanis on siis käia koolis, võtta oma voucher. Käia raamatukogus ja võtta raamatud, mida ma juba pikemat aega olen tahtnud lugeda. Tõmmata ja vaadata ära kõik filmid, mis viimasel ajal meelel olnud, liituda kohaliku jõusaaliga ja proovida ära kõik trennid, mis ma välja vaadanud ( eriti üks, mida ma isegi unes mitu korda näinud. hint ilmselgelt:D) ja last but not least: otsida endale placementi jaoks salong. Ja vot 2 nädalat mõnusat puhkust. Ja saan lõpuks kõike ette võtta. Armas. Vaatasin ilmateadet ka ja see pühapäev lubas 10 soojakraadi. Kevad? I think so. Aga okei, loen nüüd edasi ja äkki üritan varsti uuesti und kui sellist nautida. Baih!

No comments: