August 25, 2009

Here we go!


Ja ongi käes. 15 minuti pärast hakkan Tallinna poole sõitma. Õigemini Tallinna sadama, sealt siis edasi Helsingisse, kus tulevad meile vastu Maria vanemad ja viivad meid edasi lennujaama, et me õnnelikult Londonisse jõuaks:) Terve eilne päev kulus peaaegu täiesti pakkimisele, sest minu pakkimine nägi välja järgmine: paar hilpu kohvrisse, tv3 pealt mõni seep, jällegi mõned hilbud ja järjekordne seep telekast. Õhtul otsustasin siis käsile võtta ja panin nimekirja järgi kõik ära kohvrisse ja pressisin kohvril istudes imeväel luku kinni. Ma üritan mitte enne Londonit seda avada, muidu ma ilmselt seda enam kinni ei saa. Kokku mul 4 kotti ja kõik näevad välja nagu nad oleks valmis iga sekund plahvatama..Igatahes hakkan nüüd siis oma "väikese" pagasiga liikuma ja loodetavasti järgmise ja ka pikema posti teen juba Londonist:) Wish us luck!

1 comment:

Helena said...

edu teile minu poolt kaa :) olge tublid ;) ja jään ootama postituse londonist!