July 7, 2009

Life is what you make of it.


Heiaa. Alustaks siis sellega, et mul juba viimased 2 tundi näos aasta kõige suurem naeratus ja ma arvan, et niipea ma sellest lahti ei saa(mitte et ma tahakski). Terve päeva jälle Inglismaa asju ajanud. Lennupiletid, laevapiletid nüüd peale broneeringu ka ostetud ja olemas. Laev väljub Tallinnast 26.august 8.00 ja lennuk Londonisse Helsingist väljub 12.55 ning jõuab 14.05. Ei, lend ei kesta ainult tund aega (nagu ka mina alguses oma haugimäluga mõtlesin:D). Londonis on aeg 2 tundi tagapool, seega meie aja järgi jõuame kell 16.05 sinna. 3 tundi lendu ilma vahepeatusteta..heahea. Peale piletite bookisin ka majutuse meile ära. Oleme siis algul paar päeva Londonis ( can't wait!) ja siis edasi Birminghami, kus ka ajutine majutus olemas. Eks sõidame kohale, tšekime eluolu ja üritame ka pikemaks ajaks mõne hea maja/korteri leida. Kogu see plaan, mis nüüd paigas, tegigi mind eriti õnnelikuks- nüüd ju kindel, täiesti kindel see minek!
Ainult veel paar dokumenti kooli saata läbi Bellnori ja loodetavasti saab sellega ka siis kõik lõplikult korda. Osad avaldused (näiteks toetuse taotlus) on ikka eriti pikad ja tüütud täita ja ilmselt seepärast ma neid tihtipeale lükkangi edasi- et ah küll homme saab..kahjuks see homne kestab mõnikord mitu nädalat:D Niiet nüüd siis võtsin end kokku ja teen kõik ära. Endal lihtsam ja muretu. Aa ja mis ma veel täna uurisin-läpakaid (ilmselt kerge netifriik täna olnud, happens) Leidsin siis ühe sobiliku, vähemalt minu arvates. Kuna mul pole eriti õrna aimugi, et mis ja kui hea on, siis vaatasin aku vastupidavust, mälu jt. Leidsin ühe, mille aku peab 9 tundi, mälu on 320gp ja akul ka jahutussüsteem vms, et kui järjest väga kaua tööl siis ei pea läppariümbruskond soojusest hauduma hakkama:D -->siin siis isegi väike veider video sellest:P

3 comments:

Helena said...

ootan uut postitust juba pikemat aega :D

S said...

hmmm - kas sa ostsid selle ? ma vaatasin ka seda, kuid leidsin sellelt siis enda jaoks ka miinusi, sest mind häiris et seal ei olnud kohta kus plaati sisestada :/ või äkki sain valesti aru. Enivei - igal heal on vead ju ning kõike ei saa korraga, sest vastasel juhul kui tal oleks DVD kirjutaja jne, ei oleks ju aku kestvus nii suur ning arvuti nii õhuke :P

Katre said...

Helena ma kogusin mõttejõudu natuke:D nüüd olen aktiivsem, I promise! Ja Saile, seal pole jah seda cd kohta, aga see seade on juhtmega juurde pandav ja seni pole veel see häirinud..Eks, kui tunnen vajdust selle järgi, siis lasen paigaldada;D